23 Aralık 2014 Salı

ERTÜRK DEMİRCİ


KENDİSİ HAKKINDA YAZDIĞI TANITIM YAZISI

Artvin ili Şavşat ilçesinde 1954 yılında dünyaya gelmişim. Babamın maden işçisi olması nedeniyle Murgul'da büyüdüm. Orda okudum.1975 yılında öğretmen okulunu bitirdim. Yurdun birçok bölgelerini gezdim. Halen Sakarya ilinde idarecilik yapıyorum. Müziği,doğayı ve edebiyatı çok severim. İnanıyorum ki benim gibi düşünenler çok fazladır. Saz(telli sazların hepsi) çalarım. Dünyadaki,yaşantımın her sanisesi benim için değerlidir. Çok şeyleri boşvermişimdir. Yaşam benim için bu saniseleri değerlendirme kavgasıdır. Tüm gönül dostlarına güzel günler diliyorum. Benim gibi düşünenlerle tanışmak isterim.

ŞAİRLE İLGİLİ BAĞLANTILAR:

ERTÜRK DEMİRCİ - ANTOLOJİ için tıklayın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı