23 Aralık 2014 Salı

İSMAİL DOĞAN


KENDİSİ HAKKINDA YAZDIĞI TANITIM YAZISI

Sivas-Şarkışla-İlyashacı Köyü doğumluyum. İlk okulu köyümde okudum. Orta ve lise öğrenimimi Ankara Kocatepe Mimar Kemal Lisesinde okudum. Evli ve çalışmaktan dolayı yüksek okulu okuyamadım. Biri kız iki çocuğum var. Oğlum Yüksek Okulu bitirip bir bankada çalışmakta. Kızım ise Ankara Diş Hekimliği'nde eğitimine devam etmektedir.
Haziran 1976 den beri yurt içinde ve dışında yapılan sanayi yapılarının; çelik konstrüksiyon proje işlerinde Çelik Konstrüktör Ressam olarak çalıştım. Halen de bu işte serbest olarak çalışmaktayım. İçinde bulunduğum projelerden bazıları: İstanbul Atatürk Olimpıyat Stadı; batı tarafı(Edirne tarafı) çelik çatı konstrüksiyon detayları;
İzmir Palmiye Ticaret Merkezi çelik çatı konstrüksiyonu projesi; Gazinatep, Adana, Konya, İstanbul/Kartal'da bulunan Real Alışveriş Merkezlerin çelik çatı konstrüksiyonu projeleri; Soma, Afşin/Elbisten Termik Santralleri çelik konstrüksiyonu projeleri...
Şiir ve Türkülere olan sevgim on yaşında Şarkışla/Ortaköy'de AŞIK VEYSEL'i dinlemekle başlar.Bu nedele Pir Sultan, Şah Hatayı, Muhlis Akarsu, Aşık Mahsuni, Aşık Daimi... gibi ve yöre Ozanların yüreğimde ayrı bir yeri vardır. Müzikse hayatımın bir parçası. Özellikle Halk Müziği. İyi bir dinleyiciyim.
Şiir bence Türkü tadında olmalı. Ses verip yürekteki duyguyu haykırmalı. Sevgi kokmalı, hasret esmeli, birlik bağıyla bağlamalı, hayatın aynası olamalı.
Serbest şiirlerde de aynı değerler var, duygu var, sevgi var ama bana Türkü tadını vermediği için; dörtlükler halinde hece ve kafiyeli tarzda ki şiir tadını vermiyor. Sadece okuyorum ama hiç yazamadım.
Bu kültüre hizmeti olmuş, olabilecek herkese ve de okurlarıma sevgi ve saygılarımı gönderiyorum.

ŞAİRLE İLGİLİ BAĞLANTILAR:

İSMAİL DOĞAN - ANTOLOJİ için tıklayın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


POPÜLER YAYINLAR


DOST SİTELER

Gitmek istediğiniz sitenin logosuna tıklayınız.











Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı